Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Osobní vlak na baterie se skládá ze dvou lokomotiv a dvou vagónů a jezdí po trati dlouhé 6,6 m. Součástí soupravy je i oblouk s převýšením, semafor a dioráma krajiny. AVE S-102 je komfortní vysokorychlostní vlak provozován španělskými železnicemi Renfe, jehož prototyp dosáhl na trati Madrid – Sevill
můžete mít 12.6. - 13.6.
Kovový westernový vlak na baterie se světly a modelem městečka z Divokého západu. Vlak jezdí po trati dlouhé 5,8 m.
Obsah balení:
1 lokomotiva se světlem 1 nákladní vagón 1 poštovní vagón 2 osobní vagóny 11 přímých kolejí 12 obloukových kolejí 1 nakolejení model města 3 ozdobné budovy 1 americká p
můžete mít 12.6. - 13.6.
Vlak na baterie se speciálním zaměřením – svozem tříděného odpadu – se skládá z lokomotivy se světlem a tří vagonů na tříděný odpad.
Momentálně nedostupné
Kovový osobní kloubový vlak se skládá z lokomotivy a tří vagonů a jezdí po trati dlouhé 3,9 m.
Momentálně nedostupné
Kovový nákladní vlak na baterie se světly, se 3 vagóny, s mostem, který jezdí po trati dlouhé 4,4 m.
Momentálně nedostupné
Nákladní vlak se stanicí Pequetren 303 Vintage
Momentálně nedostupné
Kovový osobní vlak na baterie se světly, se 3 vagóny, s nádražím, který jezdí po trati dlouhé 3,9 m.
Momentálně nedostupné
Kovový vysokorychlostní vlak na baterie se skládá z lokomotivy se světlem, dvou vagonů a zadní lokomotivy bez motoru.
Momentálně nedostupné
Pequetren® je španělská společnost založená v roce 1982, která se věnuje výrobě elektrických vlaků. Všechny vlaky včetně plastových kolejnic jsou vyráběné ručně ve Španělsku. Motory použité v každém vláčku jsou vyrobené v Japonsku firmou Mabuchi. V nabídce naleznete vláčky kovové i plastové v klasickém stylu až po moderní vysokorychlostní realistické vlaky španělských drah Renfe. Vyrobeny jsou ze špičkového materiálu, který podléhá evropským normám.